dinsdag 18 mei 2010

Circuit de Lorraine (FRA)

Tekst geschreven door Rob:

Morgen neem ik deel aan de Franse etappewedstrijd Circuit de Lorraine die van 19 t/m 23 mei plaatsvindt.














FOTO'S: Valérie Herbin (C)


Circuit de Lorraine. Een koers in het Noorden van Frankrijk rond de omgeving van Metz, waar overigens de editie van 2009 gewonnen is door mijn Italiaanse teamgenoot Matteo Carrara.

Voor mij is deze wedstrijd de eerste van de volgende periode die komen gaat.
Na de Frankfurt City Loop (2 weken geleden) heb ik wat gas terug genomen en niet meer gekoerst om de accu te herladen en om nieuwe doelen te stellen.

Mijn doel hier is om de conditie weer op scherp te zetten en mogelijk een teamgenoot aan de overwinning te helpen!


Rob.


FOTO'S MET DANK AAN: Valérie Herbin (Copyright)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten