dinsdag 12 oktober 2010

Adam Blythe wint Sluitingsprijs, Rob 59e...

Adam Blythe wint na zijn ritzeges en eindzege in de Franco-Belge ook de Nationale Sluitingsprijs in Putte-Kapellen. De Brit van Omega Pharma-Lotto was na 184 km de snelste in een massasprint. Wouter Weylandt (Quick-Step) werd tweede. Rob Ruijgh (Vacansoleil) werd 59e.

Voor Rob was dit de laatste wedstrijd van het seizoen. Hij zal de komende weken een welverdiende rustperiode inlasten.
Korte reactie van Rob:

"Vandaag heb ik de laatste koers van mijn eerste profjaar gereden. Ik ben tevreden over het seizoen al baalde ik wel van mijn handblessure. Gelukkig kon ik de laatste weken nog een goed niveau halen. Nu ga ik rusten en recupereren van de afgelopen maanden."


FOTO MET DANK AAN: Valerie Hérbin (Copyright)

www.robruijgh.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten