zaterdag 27 februari 2010

Reizen naar Spanje voor het 'Spaanse' programma

Tekst geschreven door Rob:



27-feb-2010

Op zaterdag 27-feb-2010 ben ik per vliegtuig vanuit Brussel afgereisd naar Almeria te Spanje. Ik neem morgen namelijk deel aan de 'GP Classica Almeria' en vanaf woensdag t/m zondag aan de 'Vuelta Ciclista a la RegiĆ²n de Murcia'.

Ik moest al vroeg uit de veren want het vliegtuig vertrok namelijk al om 7.40 uur. Ook Wout Poels mijn ploegmaat vloog vanuit Brussel. In het vliegtuig heb ik wat proberen te slapen. Dat ging redelijk. Toen ik eenmaal op de plaats van bestemming was gearriveerd en het vliegtuig uitstapte scheen er weer meteen een stralend zonnetje. Het was 20 graden Celsius. Een enorm verschil met thuis. Want daar is het immers nog altijd rond het vriespunt. Bij het hotel heb ik me omgekleed en ben ik samen met het team wat gaan losrijden. Je voelt dat er wat vocht in de benen zit na zo’n vliegreis. Op een heel klein en souple verzetje heb ik ongeveer 2 uurtjes gefietst. Het vocht was eruit en de benen voelde nadien goed. Ondertussen nog wat sprintjes getrokken om de juiste spanning op mijn benen te krijgen. Daarna aangekomen bij het hotel en na het douchen in mijn bed gekropen. Rusten. Dat was het enigste dat voor mij belangrijk was. Ik heb maar liefst 3 uren geslapen. Heerlijk. Ik was herboren. Later naar de massage gegaan, gegeten en daarna weer in bed gekropen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten