vrijdag 19 februari 2010

Terugreis vanuit het Midden-Oosten

Tekst geschreven door Rob:

Voorbereiden op de terugreis

De tijd dat ik hier in het Midden-Oosten Qatar en Oman gezeten heb was geweldig. Omdat de winter bij ons niet erg goed was qua weer, werd ik hier weleens wakker met de gedachte welk weer het vandaag zou zijn? Toen viel me snel in dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken, want de zon scheen altijd, vooral hier in Oman. Ik lig hier op een vakantiepark en als ik dan dagelijks rond 9.00 uur naar het ontbijt liep lagen er al mensen te bakken in de zon. Ik voelde me de laatste dagen conditioneel erg goed. De benen voelen heerlijk aan. Ik had zelfs het gevoel dat ik met de dag beter werd. Een positief teken dus... Wel mis ik af en toe de klimmetjes, want in de 3de en 4de etappe (de etappes die wat heuvelachtig waren) merkte ik dat ik daar beter tot mijn recht kwam en me meer in mijn element voelde. Toch zijn deze 2 koersen niet slecht voor mij geweest. Ik heb hier veel snelheid opgedaan, veel kilometers kunnen maken en dat onder een stralend zonnetje. Ik heb veel progressie kunnen maken, ik weet zeker dat ik hier dadelijk ‘de vruchten van ga plukken’.

Nu ga ik denken aan de terugreis en het thuisfront, terug naar het kille Nederland!



Rob.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten