donderdag 24 juni 2010

Voorbereidingen 'NK Professionals 2010 Beek'

Zondag 27 juni a.s. is het Nederlandse Kampioenschap voor professionals met start en aankomst gelegen bovenop de Adsteeg in Beek. De crew van robruijgh.nl volgt de laatste voorbereidingen van wielrenner Rob Ruijgh op de voet en heeft hem een aantal vragen gesteld:

Hoe zien jou laatste dagen eruit in aanloop naar het NK van zondag?

Rob: "De Delta Tour, Ster Elektro Toer, Ruddervoorde Koerse en Halle-Ingooigem zijn de laatste wedstrijden die ik gereden heb de afgelopen dagen. Ik zal daarom vanaf vandaag tot zondag nodig hebben om te recupereren."
FOTO: Wouter Roosenboom (C)

Wat doe je om te recupereren? Ga je nog trainen? Of neem je volledige rust?


Rob: "Ik ga zeker nog trainen, maar de intensiteit van deze trainingen zal niet al te hoog zijn. Verder bestaat mijn dag uit rusten, eten en rusten."

Je kent het parcours op je duimpje, ga je toch nog verkennen?

Rob: "Zeker, toevallig ben ik vandaag met wat ploegmaten en collega's het parcours gaan verkennen."

www.robruijgh.nl


FOTO MET DANK AAN: Wouter Roosenboom Fotografie (Copyright)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten