woensdag 9 juni 2010

Rob Ruijgh in ‘Delta Tour Zeeland’

Rob zal komend weekend zijn eerste wedstrijd rijden nadat hij last had van een virus. De editie van de Delta Tour 2010 zal net zoals de voorgaande 2 edities afspelen in de provincie Zeeland. De 'Delta Tour Zeeland' is ontstaan door een fusie van organisatoren van de ‘Delta Profronde’ en het ‘OZ Wielerweekend’ waar Rob overigens in 2005 de tijdrit wist te winnen. De koers start aanstaande vrijdag met een proloog van 2,7 km en wordt gevolgd door 2 etappes in lijn die meestal eindigen op een massasprint.

Rob: “Sinds een paar dagen train ik weer, maar merk dat ik een behoorlijk 'jasje' heb uitgedaan. Ik zal daarom weer van nul moeten beginnen. In overleg met de leiding heb ik besloten om via de Delta Tour mijn conditie te verbeteren."


FOTO: Cor Vos (C)

Ronde van Zwisterland

De Vacansoleil Equipe zal ook met een delegatie naar Zwitserland afreizen voor de 'Ronde van Zwisterland'. De mogelijkheid op deelname van Rob is door het virus dat hij opliep na de 'Ronde van België' belemmerd.

Rob: "Zwitserland rijden was mooi geweest. Mijn gezondheid beslist helaas anders. In dat aspect heb ik er dus vrede mee om een andere voorbereiding te kiezen voor het NK."

www.robruijgh.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten