maandag 16 augustus 2010

Bericht uit Limoges; Tour du Limousin...

Tekst geschreven door Rob:

Vandaag ben ik afgereisd naar Frankrijk om vanaf morgen deel te nemen aan de rittenkoers Tour du Limousin. Ik heb de laatste tijd heimwee gehad naar het koersleven en ritme. Samen met het team van hotel naar hotel en deelnemen aan wedstrijden. Dat heb ik gemist... Gelukkig kan ik vanaf nu weer stappen zetten in de goede richting en werken naar een (top)conditie om hopelijk met liefst nog wat resultaten de winter in te gaan!

Toen ik op de plaats van bestemming, een klein dorpje nabij Limoges, was aangekomen heb ik een stukje gefietst om het vocht uit de benen te rijden en spanning op de spieren te krijgen. Daarna heb ik Woutje Poels gefeliciteerd met zijn super overwinning van afgelopen zaterdag in de Tour de l'Ain. Overigens is Romain Feillu ook goed bezig geweest de laatste tijd. De ploeg rijdt momenteel als een trein en ben ik blij dat ik er weer deel van uit maak. Patrick de verzorger heeft net nog even mijn benen in de juiste richting gemasseerd en vervolgens heb ik weer een echte wielermaaltijd gegeten. Ik kom net van tafel met het team en lig nu op de kamer met Matteo Carrara.

Vanaf morgen mag en kan ik 'eindelijk' zelf weer aan de bak in een rittenkoers. Ik heb er zin!


Ciao,

Rob

Geen opmerkingen:

Een reactie posten