woensdag 25 augustus 2010

'Tour du Poitou Charentes' Etappe 2

VALPARTIJ GOOIT ROET IN HET ETEN VOOR ROBS KLASSEMENTAMBITIES

De 26-jarige Anthony Ravard van de Franse ploeg AG2R heeft de tweede etappe van de Tour du Poitou Charentes in een massasprint op zijn naam geschreven. De Canadees Dominque Rollin (Cervelo Test Team) en de Italiaan Enrico Rossi (Ceramica Flaminia) wisten naar de tweede en derde plaats te sprinten. Voordat het peloton zich opmaakte voor de massasprint was er op ongeveer 5km van de meet een valpartij waardoor er renners op achterstand kwamen.

Rob: "Ik kon me op één of andere manier staande houden. Gelukkig mankeer ik niets. Ik baal wel van het feit dat ik tijd verlies. Een korte uitslag in het klassement zou niet verkeerd geweest zijn."

Morgen volgt er een korte ochtend etappe van 95,7km gevolgd door een individuele tijdrit van 22,1km. Vrijdag is de slotetappe van deze rittenkoers.

www.robruijgh.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten