zaterdag 28 augustus 2010

'Blogbericht uit Châteauroux...'

Tekst geschreven door Rob:

Na het ontbijt zijn we met de camper van de ploeg vanuit het Franse Poitiers naar Châteauroux gereden. Daar rijd ik morgen de laatste van de reeks Franse koersen die op het programma stonden. Inmiddels ben ik in het hotel en typ nu deze tekst.

Mijn derde koersdag na de blessure begon in Tour du Limousin. Daar heb ik veel afgezien... Geen wedstrijdritme, geen snelheid en vooral geen koershardheid waren hiervan de belangrijkste reden. Maar ondanks dat merkte ik dat er met de dag verbetering in zat. Natuurlijk moest ik niet teveel van mezelf verwachten en reëel blijven doordat ik een aantal weken 'out' ben geweest. Toch legde ik bewust de lat hoger dan waar ik in werkelijkheid fysiek toe in staat was. De dag rust tussen Limousin en de eendaagskoers Plouay heeft me goed gedaan. Mijn doel was Plouay uit te rijden. Dat is gelukt. In de Poitou Charentes maakte ik me al geen zorgen meer over het wel of niet bereiken van de eindstreep met de eerste renners. Ik voelde me namelijk goed. Helaas hebben een paar incidentjes de kans op wat leuke uitslagen in de weg gestaan. Ik heb Poitou Charentes gisteren conditioneel tevreden afgesloten. Al was ik niet tevreden met het feit dat ik gisteren de slag in de slotrit mistte. Ondanks dat kan ik in ieder geval wel stellen dat de vorm er langzaam insluipt!

Ciao,
Rob

FOTO MET DANK AAN: Marcel Koch Productions (Copyright)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten